Rzeczpospolita Polska

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane 

Dostawy 

Usługi x

Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych

Data otrzymania ogłoszenia__________________________

Numer identyfikacyjny_________________________________

 

SEKCJA I: Zamawiający

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego

Nazwa

Burmistrz Miasta i Gminy Drobin

 

 

 

 

 

 

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

Małgorzata Klekowicka

Teresa Kuźniewska

Adres

ul. Marszałka Piłsudskiego 12

Kod pocztowy

09-210

Miejscowość

Drobin

Województwo

Mazowieckie

Telefon

0-24 2601441

Faks

0-24 2601062

Poczta elektroniczna (e-mail)

umigdrobin@wp.pl

Adres internetowy (URL)

I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia

Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

Dowóz dzieci do szkół

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci do zespołu Szkół w Drobinie (126 dzieci) i do Zespołu Szkół w Łęgu Probostwie (131)w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2004/2005, 2005/2006, 2006/2007. Planowana łączna długość tras- 310 kilometrów dziennie

 

II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw

Gmina Drobin

II.1.5) Nomenklatura

 

II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

   

Główny przedmiot

60.11.31.00 - 4

 

Dodatkowe przedmioty

  .  .  .  -

  .  .  .  -

  .  .  .  -

  .  .  .  -

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

NIE x TAK 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

NIE x TAK 

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)

Wartość zamówienia 420.510 PLN dowóz dzieci na terenie gminy Drobin w roku szkolnym 2004/2005, 2005/2006, 2006/2007

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

Okres w miesiącach   i/ lub w dniach    (licząc od daty udzielenia zamówienia)

lub: Data rozpoczęcia 01/09/2004 i/ lub zakończenia 30/06/2004 (dd/mm/rrrr)

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium

 

7.000 PLN_______________________________________

 

III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

Wykonawca posiada zezwolenie na przewozy osób, dysponuje środkami finansowymi potrzebnymi do realizacji zadania, posiada niezbędny tabor do realizacji zamówienia, posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od OC, wypis z rejestru, zaświadczenie NIP, REGON, zaświadczenie z ZUS, US,

 

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony x

Przetarg ograniczony 

Negocjacje z ogłoszeniem 

 

IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)

Numer ogłoszenia w spisie BZP

Nr    poz.      z   /  /    (dd/mm/rrrr)

IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)

Liczba   lub: Minimum   / Maksimum  

IV.2) Kryteria oceny ofert

A) x Najniższa cena

lub

B)  Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:

  1. _________________________________________________________ - ____ %
  2. _________________________________________________________ - ____ %
  3. _________________________________________________________ - ____ %
  4. _________________________________________________________ - ____ %
  5. _________________________________________________________ - ____ %
  6. _________________________________________________________ - ____ %

 

IV.3) Informacje administracyjne

 

IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

Dostępne do 16/08/2004 (dd/mm/rrrr)

Cena (o ile dotyczy)

IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)

17/08/2004 (dd/mm/rrrr)

Godzina 09:00 (gg:mm)

IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)

Do // (dd/mm/rrrr) lub  miesięcy i/ lub 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data 17/08/2004 (dd/mm/rrrr) Godzina 09: 30 (gg:mm)

Miejsce

Urząd Miasta i Gminy w Drobinie

 

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?

NIE x TAK 

Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia

 

V.2) Data wysłania ogłoszenia 23/06/2004 (dd/mm/rrrr)

 

ZAŁĄCZNIK A

 

1.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Nazwa

 

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

Adres

 

Kod pocztowy

Miejscowość

 

Województwo

Telefon

 

Faks

Poczta elektroniczna (e-mail)

 

Adres internetowy (URL)

1.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia

Nazwa

 

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

 

 

Adres

 

Kod pocztowy

Miejscowość

 

Województwo

Telefon

 

Faks

Poczta elektroniczna (e-mail)

 

Adres internetowy (URL)

1.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Nazwa

 

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

 

 

Adres

 

Kod pocztowy

Miejscowość

 

Województwo

Telefon

 

Faks

Poczta elektroniczna (e-mail)

 

Adres internetowy (URL)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wielec Krzysztof
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Wielec Krzysztof
  • Data ostatniej aktualizacji: 2004-06-30 10:55:23
  • Liczba odsłon: 99
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3010915]

przewiń do góry